Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Connie Paola - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Connie Paola - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland

Door: Connie en Paola

Blijf op de hoogte en volg Connie

29 Juli 2014 | Roemenië, Cluj-Napoca

Na best wel wat turbulentie hebben we vanmiddag, rond kwart voor twee, onze voeten weer veilig op Nederlandse bodem kunnen zetten. :)

Deze werkvakantie zullen we nooit meer vergeten! Het is een ervaring die je de rest van je leven mee zal nemen.

Nogmaals bedankt voor het lezen en reageren op onze blog!

Liefs Connie en Paola

Verslag uit: Roemenië, Cluj-Napoca

Connie

Hallooo leuk dat u onze weblog bezoekt! :) D.V. zaterdag 19 juli hopen wij te vertrekken naar Roemenië. 10 dagen lang zullen wij met stichting Gain ons richten op de meest armen van dit land, de Roma-bevolking. Dit doen wij met nog 6 andere jongeren en 2 reisleiders. Deze 10 dagen zullen wij deze weblog zoveel mogelijk proberen bij te houden, zodat jullie weten wat we deze dagen zullen ondernemen. Reacties zijn altijd leuk!:) Groetjes, Paola Ketting en Connie Moerland

Actief sinds 14 Juli 2014